RECARO • SPORTOVNÍ A ZÁVODNÍ SEDADLA

ico-recaroSvětového leadera ve výrobě automobilových sedadel, firmu RECARO, založil již v roce 1906 sedlářský mistr Wilhelm Reutter jako firmu Reutter Karosserie und Radfabrik. V roce 1909 si firma pod změněným názvem Stuttgarter Karosseriewerk Reutter & Co. zaregistrovala patent na tzv. Reform-Karosserie, tedy obdobu dnešních kabrioletů. V předválečných a poválečných letech již firma vystupovala pod názvem RECARO, složeného z REutter CAROsserie a až do roku 1963 vyráběla pro VW a Porsche prototypy karoserií a interiérů většiny jejich automobilů, včetně legendárního brouka. V roce 1963 RECARO prodalo svou továrnu na karoserie a věnovalo veškeré úsilí vývoji a výrobě těch nejlepších sedadel pro automobily pod heslem „Kdo dobře sedí, lépe řídí“. V roce 1965 firma způsobila revoluci v automobilových sedadlech, když představila první sportovní sedadlo s v té době nevídaným pěnovým polstrováním a bočním vedením. Hlavním cílem se stala ergonomie a bezpečnost a RECARO od té doby v této oblasti neustále stanoví trendy a platí za absolutní špičku v oboru. V roce 1974 RECARO představilo první závodní kompozitové sedadlo bez kovového rámu a opět tak stanovilo nový standard. Několik generací závodníků od té doby sází na závodní sedadla RECARO. V roce 1989 firma RECARO použila opět jako první na světě samonosnou kompozitovou konstrukci také pro sportovní sedadla určená do běžného provozu (RECARO A8). V roce 2003 RECARO vyvinulo pro Porsche Carrera GT dodnes nejlehčí sportovní sedadlo do běžného provozu, vážící pouhých 10kg!

img_recaro-sport

Čím lépe sedíte, tím příjemnější cesta. Když odpočatí a výkonuschopní dorazíte, o to koncentrovaněji se můžete zapojit do práce. Mnoho řidičů si uvědomuje, jak je důležité být i po dlouhé cestě fit pro obchodování a meetingy, a přirozeně i pro svůj rodinný život. Cítit se i po kilometrově náročném týdnu stále dobře a hlavně cítit se zdravě. To jsou sedadla RECARO.
.

  • STYLE TRENDLINE – nastavitelné bočnice opěradla, nastavitelná délka sedáku, důmyslně tvarované opěradlo vč. oblasti krční páteře a ramen, nastavitelná hlavovka (výška a sklon)
  • STYLE SPORTLINE – nastavitelné bočnice opěradla, nastavitelná délka sedáku, důmyslně tvarované opěradlo vč. oblasti krční páteře a ramen, nastavitelná hlavovka (výška a sklon), el. bederní opěrka, elektické nastavení výšky sedadla v kombinaci se sklonem, intuitivní ovládací panel, velikost L a XL
  • STYLE TOPLINE – nastavitelné bočnice opěradla, nastavitelná délka sedáku, důmyslně tvarované opěradlo vč.oblasti krční páteře a ramen, nastavitelná hlavovka (výška a sklon), el. bederní opěrka, elektické nastavení výšky sedadla v kombinaci se sklonem, intuitivní ovládací panel, klimapaket (odvětrávání a vyhřívání), el.nastavitelný sklon opěradla, velikost L a XL
  • SPORTSTER CS – náležitě tvarovaná oblast ramen, obepínající bočnice, integrovaný překlápěcí mechanizmus, integrovaná hlavovka s průvlaky na 4-bodový pás, sedadlo je možné používat i s běžným 3-bodovým pásem, v nabídce také model s bočním airbagem a s vyhříváním
  • CROSS SPORTSTER CS – náležitě tvarovaná oblast ramen, delší sedák se sníženými bočnicemi, integrovaný překlápěcí mechanizmus, integrovaná hlavovka s průvlaky na 4-bodový pás, sedadlo je možné používat i s běžným 3-bodovým pásem, v nabídce také model s bočním airbagem a s vyhříváním
  • SPEED – výrazné vedení v oblasti ramen a boků, sportovní vzhled podtrhující průvlaky pro 4 bodový pás, možnost použití sedadla s běžným 3 bodovým pásem, překlápěcí mechanizmus
  • CROSS SPEED – výrazné vedení v oblasti ramen a boků, sportovní vzhled podtrhující průvlaky pro 4 bodový pás, možnost použití sedadla s běžným 3-bodovým pásem, nízké bočnice
  • POLE POSITION – skořepina vyrobena z kompozitního sklolaminátu, váha cca 7,0 kg (bez adaptérů a konzolí), bederní výstelka, vedení pro 4-bodové pásy, sedadlo je možné použít i se 3 bodovým pásem, integrovaná hlavovka
  • POLE POSITION CARBON – exkluzivní skořepina vyrobena z kompozitního Carbon-Kevlaru, váha cca 4,5 kg (bez adaptérů a konzolí), bederní výstelka, vedení pro 4-bodové pásy, sedadlo je možné použít i se 3 bodovým pásem, integrovaná hlavovka

img_recaro-fia

Závodní sedadla RECARO představují přes 100 let zkušeností a firemní tradici. Více než 30 let na poli motorsportu. Neexistuje žádná náhrada za zkušenosti. Výjimečná závodní sedadla RECARO jsou na špičce díky unikátní konstrukci, ruční výrobě za použítí materiálů nejvyšších kvalit a díky excelentnímu high-tech dokončovacímu procesu.
.

  • APEX – sedadlo vyrobené z kompozitu sklolaminátu (GFK), váha cca. 7,0 kg, bederní výstelka, pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovým pásem, tvarované bočnice, integrovaná hlavovka, potah se sníženou hořlavostí
  • PROFI SPG – sedadlo vyrobené z kompozitního sklolaminátu GFK, váha cca. 7,5 kg (vel.L), bederní výstelka, pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovým pásem, důmyslné tvarování sedáku a opěradla, integrovaná a polstrovaná hlavovka, potah se sníženou hořlavostí, zesílené průvlaky na pásy, oblast ramen s protiskluzovou úpravou, velikost L a XL
  • PROFI SPA – skořepina z Carbon-Kevlarových vláken (CFK), váha cca 5,5 kg, tvarování bočnic jako RECARO Profi SPG se zvýšeným důrazem na oporu ramen, pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovým pásem, integrovaná hlavovka, oblast ramen s protiskluzovou úpravou, zesílené průvlaky na pásy, potah se sníženou hořlavostí
  • PRO RACER SPG – skořepina z kompozitního sklolaminátu (GFK), váha cca 9,0 kg (vel.L), pěna absorbující kinetickou energii, vyvinuto pro použití se systémem HANS (speciálně modulovaná oblast týlu a krku), pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovými pásy, výrazná ochrana hlavy, protiskluzová úprava v oblasti ramen a sedáku, HANS protioděrový polštářek, potah se sníženou hořlavostí, velikost L a XL
  • PRO RACER SPA – skořepina z Carbon-Kevlarových vláken (CFK), váha cca 7,0 kg (vel.L), pěna absorbující kinetickou energii, vyvinuto pro použití se systémem HANS (speciálně modulovaná oblast týlu a krku), pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovými pásy, výrazná ochrana hlavy, protiskluzová úprava v oblasti ramen a sedáku, HANS protioděrový polštáře, potah se sníženou hořlavostí, velikost L a XL
  • PRO RACER ULTIMA – ultralehká v dané kategorii, skořepina z Carbonu (CFK), pěna absorbující kinetickou energii, vyvinuto pro použití se systémem HANS, pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovými pásy, výrazná ochrana hlavy, HANS protioděrový polštářek, potah se sníženou hořlavostí, certifikace dle FIA 8862-2009 (Advanced Racing Seat), FIA homologace na 10 let, Polstr-Kit M pro střední postavy, váha: cca 12,7 kg (bez polstrování/potahu: cca 10,6 kg), velikost L a XL
  • P 1300 GT – skořepina z karbonových vláken (CFK), pěna absorbující kinetickou energii, vyvinuto pro použití se systémem HANS, pro použití se 4-, 5- nebo 6-bodovým pásem, výrazná ochrana hlavy, HANS protioděrový polštářek, potah se sníženou hořlavostí, certifikace dle FIA 8862-2009 (Advanced Racing Seat), FIA homologace na 10 let, Polstr-Kit M pro střední postavy, váha: cca 14,7 kg (bez polstrování/potahu: cca 11,4 kg), navrženo na úhel 8,5° od podlahy, při montáži je možné nastavit úhel v rozsahu 3°
Facebook